VM Nu är det ju så att inte bara våran kära Revisor har VM i sin stad utan även här i jököping dycker det upp en och annan full tysk/tjek eller vad de nu är. Tyvärr spelar ju sverige inte här så det käns lite ointresant men Högskolan lottar ut lite biljetter så kanske kommer man att gå ändå. valberedaren, R


Senaste kommentarer