VM JA visst är det härligt mär VM sätter igång!!! Och speciellt när det går i ens nuvarande hemstad GÖTEBORG. Så om ni sitter och kollar, vilket jag vet att somliga kommer att göra, bli då inte förvånade om revisorn råkar dyka upp på tv:n. Jo visst är det så att han skall på Sve-Slo på söndag hehe.... Och inte nog med det han skall gå lördag den 4/5 också!!!!! Ha det bra och vi hörs Eder Revisor i etern,


Senaste kommentarer