Spelmöte Angående v18 så är jag hemma från måndagen-ca torsdagen då jag tyvärr måste upp hit igen. (en massa hjävla rapporter och annat hjävelskap). Men om någon av dessa dagar går bra så ställer jag givetvis. Kanske jag hinner med någon fotbollsträning eller vad säger sekreteraren? Valberedaren,


Senaste kommentarer