Ordföranden skrev den 17 februari, 2010 kl. 16:43 Jag ser inga större problem med det hela. Vi har på TV´n i bakgrunden och tar spelpaus när det är något av större vikt. Jag hade mer eller mindre räknat med att det skulle bli OS varvat med spelande. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer