Mattsson skrev den 14 mars, 2011 kl. 19:35 Vi får nog sikta på första helgen i april då tyvärr. Jag har jäkligt svårt att komma loss i helgen och om ni ändå ska neråt om 2 veckor så kan vi ju lika gärna vänta tills dess. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer