Grattis Ordföranden!!! Som en av Alsedas mest uppskattade celibritetspersoner får jag väl ta tillfället i akt och gratulera självaste Ordföranden på 26 års dagen!!! Instämmer med Ordföranden om att mitt lilla partaj i lördags, var mer än lyckat, man blev ju som sin vana trogen kanonfull. Sparkade lite på ordföranden runt halv fyra och tyckte han skulle byta ut den kalla golvet mot min soffa, men inte ett livstecken, så med risk för en mm-5 lämnade jag honom livlös på golvet, och gick hem.


Senaste kommentarer