Hur gick det... Var det livat igår på kiddes födelsedagsparty. Är Willempetris fortfarnade sig likt? Däckade alla i soffan? Ja frågeteknen hoppar sig och vi CDR medlemar som tyvärr inte kunde vara med vill så gärna veta... Valberedaren än så, länge i R


Senaste kommentarer