Ordföranden! Ja det vet vi ju alla att Herr Ordförande gått EL-programmet på gymnasiet. Tycker att det är lämpligt att har får användning av sina kunskaper. Och som en viss person ALLTID sa "repetion är kunskapens moder" (Ordf. vet iallafall vem jag menar.) så är det lämpligt att han tar tag i det! Revisorn,


Senaste kommentarer