kidde skrev den 19 april, 2002 kl. 01:18 MMM Om allt går som jag hoppas kommer jag bara få ha jävligt kul i helgen och få bo kvar! Ordföranden själv är väl elektriker, och arbetslös dessutom, du kan väl börja dona lite med att dra kablar och dyligt!!! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer