Elektroniker De har funnits hos Sekreteraren en längre tid nu, bara så ni vet. Jag ser ju att så många medlemmar så möjligt dyker upp hos Sekreteraren på hans bemärkelsedag i helgen. Rykten går om att det även kan bli hans utflyttningsfest om allt på lördag blir så kul som vi hoppas. Revisorn är utbildad elektroniker möjligen, vilket i och för sig antagligen är bättre.


Senaste kommentarer