MMM Jag har fått två filer från ordföranden som ska uppdateras snarast, men det blir nog inte förän söndag eller måndag, har lite ont om tid just nu! Det är föresten fest på Wilhelm petris på lördag! Alla är välkommna. Revisorn är ju utbildad elektriker!!!


Senaste kommentarer