kidde skrev den 16 april, 2002 kl. 00:06 MMM Känns som hela mitt liv har blivit ett kultlajv senaste tiden!!! Har en hyfsad idé om hur vi kan göra CDR lite mer atraktivt på nätet. Vi kör den här robinson-grejen på ön i aspö, och sänder hela grejen lajv på internet! Vad tror ni om det? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer