Mecka skrev den 12 april, 2002 kl. 15:33 Humor Heheheheheheh, mycket roligt! Nja, vi får väl se till så att ett Kult-live kommer av stapeln om det är det som medlemmarna vill!? Ordföranden, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer