Kassören skrev den 4 april, 2002 kl. 11:39 Tokig! Ja, han är för tokig, Revisorn. Tycker han och OLW-flickan kan öva lite stavning tillsammans så kanske de lär sig nåt! Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer