Revisorn skrev den 4 april, 2002 kl. 09:41 Eller.. Eftersom jag inte tagit nån exsamen så kan ju inte så vara fallet her Kassör! Nä jag skulle nog inte kört med visiret öppet hela vägen hehe.... Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer