Spott och spe På honom bara! Jag håller i och för sig med Revisorn att hans akrobatik under äventyret var enastående. Frågan är varför undertecknad blir drabbad när det gäller sådan där grejer? Alltid i hetluften kanske!? Fumlandet senast var ju otroligt, samtidigt som en hel del ettor utföll dessutom.


Senaste kommentarer