Revisorn skrev den 3 april, 2002 kl. 13:12 Fummel? Jag måste ju bara säga att det inte är fummel utag enorm skicklighet att kunna sjuta två medspelare i en bil i full fart. Och i dessa enornt kompliserade vinklar det hela skedde gör ju inte att saken blev lättare hehe.... Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer