kidde skrev den 3 april, 2002 kl. 02:16 MMM Att Svenne får ta MM för mars råder väl inget tvivel om, som han fumlade i söndags, får ju en att tänka tillbaka till självaste manges glansdagar i kult. Etta eller två? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer