kidde skrev den 25 mars, 2002 kl. 02:36 MMM Dessvärre så göra jag ju inte det, om vi inte spelar typ hela söndagsnatten, tar ett sovbrejk och lirar ett par timmar innan jag börjar jobba vid 7! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer