Helgen Vi har haft en hyfsat trevlig helg i festens tecken som vanligt. Det roligaste är dock att vi idag även har lirat Western åter igen! Nästa parti planeras till onsdag. Vilken rollspelsvecka, det ligger ju D&D och lurar framåt helgen också. Kanske ett kortparti på måndag också om alla kan?


Senaste kommentarer