Svenne skrev den 22 mars, 2002 kl. 12:38 Godagens! Tänkte bara medela att jag kommer hem till alsta på påskaftonens eftermiddag och åker tillbaka till jönköping tis. 3/4. Så jag är öppen för förslag till aktiviteter på måndakvällen. Valberedaren, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer