kidde skrev den 20 mars, 2002 kl. 02:22 MMM Blir inget RPG imorgon, efter som den stackars sekreteraren fått maginfluensan igen, och ligger nerbäddad i soffan och spyr! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer