Ordföranden skrev den 20 mars, 2002 kl. 01:16 Ruljans RPG imorgon om allt går som det ska! Western eller D&D blir det, frågan är vad? Trevligt ska det bli i alla fall! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer