kidde skrev den 16 mars, 2002 kl. 01:31 MMM Det är ju typiskt som fan, bara för att man råkar jobba en fredagkväll, så ska grabbarna kolla på sagan om ringen! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer