Stånk och stön Ja, är han inte för söt? Mycket fin bild av den virile Ledamoten. Mycket bra jobb av Sekreteraren också, att dessutom ordna till felen inom ett par timmar efter mitt påpekande tyder ju på viss handlingsförmåga trots allt. Givetvis är det synd att behöva dela ut en MM till en rookie som Ledamoten, men det kan inte hjälpas. Inte ens mitt av slöhet uppkomna mummlande kan ta hela smällen. Men jag förstår invändningen. Lycka till i framtiden är väl det enda som gäller, nämligen imorgondagens rafflande fortsättning.


Senaste kommentarer