Kassören skrev den 12 mars, 2002 kl. 20:44 Hasch Jag tycker Ledamoten ser knarkad ut. En helt annan sak, kul att Lord of the rings-versionen som figurerar är en intern DVD från filmbolaget och inte nån taskig screener som det ofta är innan de kommer ut som DVD i handeln. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer