Sammanfattning Ordförandens fylliga genomgång av vad som hänt DoD-gruppen gör ju verkligen att man längtar till ett rejält DoD-möte. Angående MM så tycker jag att det verkar vara rimliga beslut och har inget att invända. Fint att Sekreteraren håller hemsidan i aktuellt skick också. Kassören, L


Senaste kommentarer