Småkåt Ja, ärligt så blir man lite het i kläderna när Sekreteraren lägger den så kallade manken till på allvar. Trevligt, alltid något positivt med en släng av någon mystikst sjukdom. Tyvärr så var det lite fel bland årtalen i Månadens Mange, och även datumet vid nyheterna var fel. Men annars var det ju prima vara från Ohio. Jag är övertygad av att den kompetente Sekreteraren fixar till det där nästa gång. Trevligt att min D&D-text till aktuella spel har kommit upp också, jag hoppas att ni kikar på den och hjälper till i bedömningen av grabbarnas tokigheter när det gäller MM utmärkelserna. För övrigt så lirar vi antagligen nu på onsdag, det ska bli trevligt att sparka igång vårsäsongen på allvar då.


Senaste kommentarer