Ordföranden skrev den 28 mars, 2011 kl. 16:34 Fan, det är lurigt det här uppenbarligen. Men vi kör på tycker jag också. Vi får stålsätta oss på ett långparti på fredag helt enkelt, och så får vi se hur lördagen ser ut. Vi synes på Oakhill, jag dyker upp runt 19.30. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer