Månadens 2002 Jag vet inte om vi har gjort bort oss ordentligt på den här sidan nyår, men själv har jag tänkt på två nominerade. Nämligen Johannes i januari och Ledamoten i februari. Någon som har något emot det? Förutom Ledamoten! Vad säger Sekreteraren som ändå var med? Jag ska fundera på hur jag ska betygsätta deras prestationer om ingen klagar på nomineringarna.


Senaste kommentarer