Ros och ris Trevligt med ros från Kassören, helst efter att ha tagit del av den mycket fina bild av honom som jag nu har på min hårddisk! Härliga tider, strålande tider. Ja, Bogen, det kanske kan liras rpg, men när grabbarna dyker upp framåt natten med flickvänner och jag vet inte vad, och jag själv och Sekreteraren är måttligt nyktra, ja då vore ju det att så att säga "pissa i dopfunten". Jaha, då får vi passa in lite D&D mellan matcherna i fotbolls-vm då, vilka tider är det som gäller?


Senaste kommentarer