Rosor Det verkar vara lite ruljans på vårt kära gamla CDR iaf. Ordföranden informerar och Sekreteraren uppdaterar hemsidan. Rollspel spelas visst också, själv har man ju bara Western att glädja sig åt. Det är ett väldigt trevligt tidsfördriv, men själva spelandet går ju sisådär för undertecknad utan att avslöja för mycket. Kassören, L


Senaste kommentarer