hmmmm ...allt jag menade var bara att om det sitter fem CDR medlemmar hos Kidde och dricker rusdrycker sa kan de ju lika val spela rollspel... ...troligtvis sa kommer jag att komma hem i borjan av juni och stanna manaden ut... sedan kommer jag att gora ett kortare stopp i slutet av sommaren men skollaget, men da finns det nog ingen tid for rollspel... bogen,


Senaste kommentarer