kidde skrev den 5 mars, 2002 kl. 02:12 MMM Rusdryckes drickning hos mig, och CDR är väl två helt skilda ting, och bör inte sammankopplas!!! Dessutom så har väl högt uppsatta styrelsemedlemmar rätt att roa sig lite då och då utan att det blir en massa skriverier!!! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer