Månadens Mange Om inte jag minns fel så blev det bokat en etta på den nye Valberedaren, Svenne, i december förra året. Det kan ju Sekreteraren fixa till. Frågan är hur vi har det i år? Har det blivit någon, dessutom så undrar jag hur vi ställer oss till att plocka MM från spelgruppen med Sekreteraren, Ledamoten, Johannes och jag själv? Jag antar att det är korrekt, och i så fall kan nog jag dela ut lite minuspoäng där!


Senaste kommentarer