Ordföranden skrev den 2 mars, 2002 kl. 02:14 Ticktack Ja, det är sant. Men inget speciellt har ju heller inte hänt, och om jag inte ska hysa så mycket agg mot Sekreteraren så får jag väl tolka hans "inte för att klanka ner på Ordföranden" som något positivt. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer