MMM Inte för att klanka ner på ordföranden, men hans senaste informera var inte nått att skryta med, klubben måste skärpa till sig, vi gör ju knappt nått nummera. Jag ska försöka få upp en del information under nästa vecka, men som jag sagt tidigare så saknar jag en turnering i ISS, som finns i ett av svennes kolegeblock. Vad det gäller festerna hos mig, kan jag enbart bekräfta. En hel del känt folk har dykt senaste veckorna, senast självaste baconbrottaren och till helgen väntas både revisorn och vice på besök.


Senaste kommentarer