MMMMMMMMMMMånadens punkare! Det var tydligen ingen som fattade ändå. Fredagen super sven med sina badpolare i jönköping, och jag spelar min match! Lördag vill jag festa! Söndag spelar vi ett riktigt långpart rpg. Och på måndag antar jag att dod och sven ska åka hem, så då blir det inget rpg. och jag kan spela min match i lugn och ro! Är detta en korrekt uppfattning från min sida?


Senaste kommentarer