Fotboll!? Fan, det går ju för i helvete spela rollspel samma dag, eller dagen innan man spelar match! Det där snacket håller inte, jag håller dessutom med Valberedaren från Råslätt i den här frågan. Givetvis kanske det bara blir ett långparti, men några timmar minst en dag till ska väl kunna klämmas in? Annars känns det ju helt meningslöst att överhuvudtaget boka in påsk för RPG.


Senaste kommentarer