MMM Revisorn dök aldrig upp!!! Dåligt som fan! Jag har två fotbollsmatcher i påskhelgen, långfredagen och annandagen, och påskafton viker jag mig inte, då ska jag festa och där med basta! så som det ser ut nu så blir det spel enbart på påskdagen! Hoppas alla har uppfattat det!


Senaste kommentarer