Rykten och toksprit Ja, det vill man ju, men jag böjer mig givetvis om det bjuds D&D. Fast påskdagen är ju fan så mycket bättre. Gött med damhockeybrons idag, härrrligt. Jag hörde tunga rykten om att Revisorn kanske dyker upp i stan i helgen, då måste vi väl fira av honom?


Senaste kommentarer