kidde skrev den 21 februari, 2002 kl. 19:49 MMM Vissa har man mer tålamod med än andra!!! Bra att valderedaren i alla fall tog sitt förnuft till fånga, spel på påskdagen passar nog mig bäst. Påskafton vill jag supa mig kanonfull!!! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer