Jodå!! Vad det verkar så ska vi partaja på långfredagen så jag kan nog komma hem på lördagen. Så det är bara att börja ladda inför påsken. Konstigt att den ska börja snackas om nytt årsmöte bara för att jag inte kan för en gångs skull!! Valberedaren, R


Senaste kommentarer