Ordföranden skrev den 21 februari, 2002 kl. 00:56 Mesigt Fan, minst ett spelmöte ska väl gå att klämma in mellan tvagningarna!? Annars tror jag det blir extra årsmöte till och med. Gött att Ledamoten går in och markerar, mer sådant! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer