Normalt Detta OS är fullt normalt för svenskt räkning. 1992 tog de 4 medaljer, 1994 3 medaljer och 1998 3 medaljer. Hittills 4 i år, det är t o m lite bättre om man kan tro att det ramlar in nåt i tjörling också. Hoppas alla ställer på spel i påsk, bada kan man väl göra nån annan årstid eller vad säger ni? Kassören, L


Senaste kommentarer