Backen skrev den 20 februari, 2002 kl. 22:01 SURT SA RÄVEN Räkna med mig om det blir spelmöte i påsk. Själv väntar jag till juni med att bada.Måste bara säga att OS på nått sätt är över ikväll. Surt att Salo inte hadde huvudet under armen. Ledamoten, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer