MMM Med tanke på att vi planerar två spelmöten under påskhelgen, så tycker jag att valberedaren åtminstone borde palla sig ner till mecka någon dag över påsk, även om ni nu skulle ut och bada du och dina polare så blir det väl inte mer än en dag under påskhelgen, så pågår från torsdag eftermiddag till typ måndag kväll!!!


Senaste kommentarer