Informationstokigheter Sant, så sant som sagt. Nu när Sekreteraren har fixat fram ett hemsideprogram igen, så hoppas jag på att frekvensen med vilken hemsidan uppdateras kommer att öka betänkligt. Själv har jag slarvat lite med min information, men det beror till stor del på att den ändå tar så lång tid att få upp. Vilket givetvis beror på avsaknaden av programvaror. Det ska nog bli bra framöver hoppas jag, och då kommer väl även min text om våra D&D-äventyr här nere att dyka upp. Vi får som vi sa hoppas att vi kan spela minst två partier i påsk, och även att vår käre Ledamot kanske kan dyka upp som spelare för första gången i mer tunga sammanhang. Ordföranden,


Senaste kommentarer