Ickemedlemmar Tycker väl att vi först och främst ska se till att de som är med på mötet är samma som spelar. Alla ska visserligen skärpa sig, men just där tror jag att jag märkt vissa tendenser innan. GG satt med nåt möte utan att spela och Bogens flicka, vad hon nu heter var också med när det blev lite okoncentrerat. Sedan kan våra gäster vara hur trevliga som helst, men det är en annan femma. Kassören,


Senaste kommentarer