Svenne skrev den 17 februari, 2002 kl. 21:37 Oskärpt?? Ja med den inledningen så kan man ju inte bli annat än oskärpt. Föresten hur mycket kostar en sån där sändaren som stör ut mobilsignalerna?? Kanske något för CDR?? Valberedaren, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer